Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 31 december 2009

Jag står upp än

Nyårslöften!
1. Jag ska inte börja röka
2. Jag ska inte sluta snusa
3. Jag ska fortsätta jobba
4. Jag ska fortsätta coacha
5. Jag ska inte börja spela
6. Jag ska fortsätta njuta av varje macka
7. Jag ska försöka vara mer lyhörd
8. Jag ska fortsätta skämma bort mina barn
9. Jag ska fortsätta lyssna på go musik med en god bok i handen
10.Jag ska fortsätta gräva där jag står
11.Jag ska fortsätta vara gaisare
12.Jag ska fortsätta säga & skriva vad jag tycker
13.Jag ska fortsätta hata snö
14.Jag ska göra så gott jag kan med allt
15.Jag ska snart sluta blogga
16.Jag ska åka till London
17.Jag ska inte faceboka
18.Jag ska fortsätta titta på basket
19.Jag ska läsa sportsidorna före serierna i gp varje morgon
20.Jag ska bli 43
21.Jag ska bli positiv
22.Jag ska uthärda mina medmänniskor
23.Jag ska fortsätta vara medlem i Amnesty, Högsbo och Gais
24.Jag ska fortsätta stå på östra stå i Gothia
25.Jag ska lära mig T9 på mobilen
26.Jag ska fortsätta äta det jag gillar
27.Jag ska inte äta lutfisk eller broccoli
28.Jag ska bli bättre på att höra av mig
29.Jag ska negga Gais hela säsongen och känna demonerna nära mig
30.Jag ska inte överklaga mer
31.Jag ska källsortera vidare
32.Jag ska utbilda mina elever till att bli kritiska humanister
33.Jag ska försöka förlåta
34.Jag ska bli bättre på att...tja..
/henrik

Inga kommentarer: