Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 22 december 2009

Joy of Christmas

Julefrid my ass. Har hur mycket som helst att göra to the last dying minute känns det som. Och mitt upp i allt så väntar jag fortfarande på om vi ska spela en match till eller inte. Och iså fall när? Dagarna börjar ta slut och spelarna börjar resa iväg. Julefrid! The white hell anlände lagom till Glenntown för att ytterligare ge en känslan av att det är mycket nu. Elektriker och rörmokare kör sista racet här hemma och kanske kan man få sin favorittoa tillbaks innan jul. Matchen mot Papyrus har jag utförligt skrivit om innan och tja, a win is a win. Tror dock inte att matchdvdn blir någon julklapp att minnas. Ikväll tränar vi (förmodligen) och jag hoppas få besked innan av förbundet och att jag hinner göra de 876 saker som är kvar att göra innan den skäggige anländer.
/henrik

Inga kommentarer: