Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 7 december 2009

This is your life

Lite basket i sportspegeln igår. Dambasket dessutom, men jag undrar när de ska lägga in blänkare från NBA där Jerebko går från klarhet till klarhet. De visar dessa ändlösa hockeybilder med den och den svensken i nhl program efter program, men inget om att det numera finns en svensk i den betydligt större idrotten basket. Konservatismens högborg it is. Läste att matchen i Karlstad avbröts av domarna sedan en (1) person skrikit för mycket (och fult?) på läktaren där. 1 av 53 åskådare alltså. Frågorna hopar sig; vem vad det? Kan inte varit Asp, kanske Micke?, vilka dömde? Gissningsvis HP och nån annan rädd stackare, vad skrek han? (för det var säkert en han) "På ren svenska skriker jag Go Home!", till domaren för att citera en hockeyflane. Oerhört konstig höst detta med, wo hit och dit, quittern ejected, inga korgar inför en match, läktarhuligan (observera singularformen) i Karlstad, f dy missar en trea från bänken, Äjos vinner två matcher i rad, Kortedala slår Kvarnby i damtvåan, sprutinflation och jag vet inte allt. Och vi har det konstigaste kvar; undertecknad vs fw i ett derby. Tror det kan bli en double double ejection där om man skriver.
/henrik

4 kommentarer:

Anonym sa...

Faktiskt ej HP utan Cissi som dömde. Micke var speaker

Henrik sa...

Jag vet. Förlåt Micke, som speaker vad du säkert helt opartisk... Vet numera vem som skrek och skrattar fortfarande. Bara i Karlstad. Bara där. Nästan så man kan tänka sig anta erbjudandet. Verkar vara my kind of town. Och människor. Lönen för campet kommer i dagarna tydligen, bara 4 månader för sent. Hahahahaha.
/henrik

H-P (vågar visa vem jag är!) sa...

Blanda inte in mig i detta!!!

Henrik sa...

Det hedrar dig HP. Trodde inte ett ögonblick att det var du. (men det var kul att antyda...)
Du hade la slängt ut personen ifråga själv eller blåst teknisk på Karlstad;)
/h