Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 5 maj 2010

Everyone´s in love with you

En lugn dag på jobbet och inga möten eller träningar i sikte denna dag. Så åkte hem till ngt som kan liknas med Jerusalems förstörelse, dvs hemmet och röjde för att överhuvudtaget kunna fixa lite käk. Nu e man mätt och sitter och plöjer igenom marknadsundersökningens 52 sidor om Gothia. Utan att läcka för mycket kan jag ju säga att jag läst positivare & roligare texter i mitt liv. Men, att jag valt fel sport i fel stad på fel sida, har jag vetat länge. Det e väl därför jag ska ha möte en fredag kväll, utbildning lördag och söndag och sen krydda det med festivalen nästa vecka. Inte att undra på att jag numera allt oftare undrar vad håller jag på med? Hämtade X på fritids och mötte en tjej i hans klass som sa "Vi pratade precis om X och så kommer du, hans pappa, vad roligt, vet du jag är kär i honom..osv". Vad svarar man på det? Att han är 8 år och ff är kär i sin mamma? Fann mig fort, och sa ngt i stil med "vad kul". Barn, bara barn. John Cleese i oktober på konserthuset, lite sugen men det är ju långt fram i tiden för det. Blev f ö glatt överraskad att så många tydligen vet att GAIS ska skrivas just med stora versaler. Men ngt derby på måndag lär det inte bli. Står ju ff under kontrakt och träning ska genomföras. Åtminstone ett tag till...
/henrik

3 kommentarer:

H-P sa...

Finns det SMÅ versaler?????

Henrik sa...

Vette fasen. d lät bra...
/h
btw ska hålla i grundkurs tränare i helgen OCH vara behjälplig på domardelen...d du.

H-P sa...

Du har säkert en massa bra saker att komma med ur coachperspektiv. Jag skall vara behjälplig på tränardelen på en GK helgen efter festivalen....d du. :-)
Ses i Landala, det är ett löfte inte ett hot.
/H-P