Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 25 maj 2010

Jag är en idiot

Hade träning igår med spelare födda 89-94. Vi var femton st och då saknades ändå en del pga skolarbete och annat. Mängden har vi, men saknar längden, så gissa vad vi headhuntar nu. Var ganska okej träning, men visst syns skillnaden på de som tränat och spelat på en högre nivå. Vi kommer ha sk "game practises" där vi bara delar upp och lirar 5-5. Då kan även utomstående komma om de vill, det är ju inte alla föreningar unnat att ha en hall som vi kan använda även efter att skolor och andra hallar stängts för semester. GAIS har cupmatch i dag, sen slipper man oroa sig för d ett tag. F dy, du är väl där och kollar?
(titeln; en Imperiet låt, passande antar jag?)
/henrik

3 kommentarer:

H-P sa...

Passa dig, detta är nog enda gången "Anonym" kommer hålla med dig. Jag med.....

Henrik sa...

Det finns nog en del, ja. Inte för att jag bryr mig. Men viss självironi finns hos undertecknad i alla fall. Nya titlar på g kan ju vara;
"The fool on the hill" (Beatles)
"Den dummaste jäveln i världen (Lundell)
" Iam the one you warned me off"(Blue Oyser cult)
"Unemployed"(Michael McDermott)
/h

Carlsson d.y sa...

Jaha, då har du bekräftat det jag vetat hela tiden. :)
(kunde inte låta bli)