Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 27 maj 2010

Idioterna, version II

Tog bort förra inlägget. Tyckte det var en bra grej att skriva om när jag gjorde det, men sen kändes det inte så. Löjlig grej att lägga ut, men inget jag så här i efterhand känner att jag behövde göra en grej av. Hade ett bra sportrådsmöte igår med GB, JF och MG. Att den senare stannar i klubben är en bra bonus och att han och JF kommer att lira med herrarna i tvåan gör att ettan borde vara möjlig redan om ett år. Vi studsar tillbaka och i likhet med de grönsvarta atleterna, så kommer vi alltid igen. Några luckor på coachsidan finns det, men det ser bättre ut än vad jag vågat hoppats på inför nästa säsong. Lite tankar om träningsupplägg pratade vi också om och att ha herrarna JF och MG som "sportansvariga" känns efter allt som hänt riktigt bra. Nu ska vi försöka landa med ytterligare coachförstärkningar också inom kort. Kan vi få in de två meriterade namnen som jag vill så är vår coachstab riktigt bra och då är ju steg ett klart. GAIS till fjärde omgången i svenska cupen, yippiee...!
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

steg två att du slutar med basketen?????????????

Henrik sa...

att du orkar...
/h