Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 8 maj 2010

Män utan kvinnor

Nu har jag blivit kallad båda könsorganen av anonyma människor. Ledare av en sekt & jag vet inte allt. Jag kanske hänger ut nån men nu räcker det,
Jag röstade för att Gothia Basket skulle fortsätta i Ligan.
Trots allt. Trots det dåliga intresset publikt och massmedialt, trots att 52 sidor tydligt visade att det skulle vara hål i huvudet att fortsätta, trots att vi i styrelsen iså fall skulle riskera hus och hem.
Trots allt detta. Så, vill ngn diskutera detta gör det med mig personligen, skicka inga mer mail för nu raderar och slänger jag allt oläst. Enough is enough. Och du, anonym, jag gillar dig ändå och dina söner.
I morgon håller jag i en Grundkurs för 16 nya coacher i distriktet. DE är vår framtid.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att vara hotfull och plump mot dig är skamligt och de som gjort det är inte ens värda kommentaren ber dig om urrsäkt på alla idioters vägnar vi kan ha olika åsikter och dikutera detta men att andvända glåpord och idiotiska kommentarer ÄR FEL ska ta en diskution med dig man mot man vid tillfälle jag vet inte men vi är nog flera Anonym här på din blogg för jag är rätt säker på att du inte vet vem jag är men detta har jag valt med hänsyn till tredje part och att tredje part inte ska råka illa ut och när vi syns kommer du inte ha en aning vem jag är men som sagt alla kan ha olika åsikter men att bete sig dumt mot dig är dålig stil och hoppas att du får lugnare i framtiden min åsikt är beslutet kan vara rätt men att ointresset är de intresserades fel är inte rätt att det gått åt skogen med Gothia är styrelsens fel och att de borde avgå jag är inte Högsboit och aldrig varit men önskar er lycka framgång och välmående och dig personligen att idiotin riktad mot dig tar slut och dig ett gott liv även om du sårat mig

Henrik sa...

Gott så, Anonym.
Tack.
/h