Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 24 maj 2010

I feel good

Måndag och ny vecka. Jobbet flyter på och är den lugna delen för närvarande. Veckan består av samtal med spelare, träning samt ett möte med sportrådet på onsdag som blir nog så viktigt. Bra artikel i gepe om Gothia spelarna och ett positivt besked angående namnet på hallen. Det förblir samma namn ett år till minst och bra med kosing kommer in tack vare detta. Lönevecka också, bara en sån sak.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

japp,du är en idiot Zevon!

Henrik sa...

Hahaha... Orka bry mig... Lite Sherlock över dig tydligen. Jaja, hoppas du har kul. Som Anonym kan man ju slänga ur sig vad som helst o slippa stå till svars. Jag har i alla fall kurage nog att stå för vad jag skriver. I mitt eget namn o få skit för d. Så sett har du väl rätt i att jag är en idiot...