Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 16 maj 2010

If I could turn back time

Basketfestival och tre och ett halvt dygn i Landala med de goa gubbarna Berry, Nisse & Kenneth. Kom fram en dansk tjej, räckte fram handen och sa "thank you so very much for this perfect organized tournament, It´s been great". Det hade Q svårt att smälta. Även alla domare var väldigt nöjda och jag hoppas det gått bra i övrigt. Över 500 lag på plats och jag har sett mer basket än jag velat, klassen har varit si sådär ibland. Själva nådde vi kvarten vilket jag är mkt nöjd med. Tjejerna spelade riktigt nära sitt max i tre av fem matcher och mer kan man inte begära. Nästan lite vuxet spel av dem, vi var ju ngt få och definitivt yngre än våra motståndare. F97 losa finalen, I spelade bra, men lite mycket och vart trött på slutet. Pappa var dock stolt över insatsen. Inget Gothia snack nästan alls under helgen och en bra artikel på GePe med bilder var lite vad vi behöver nu. Lite konfunderad över att mitt jobb tydligen annonseras till kreti och pleti. Var på GAIS men det var ingen rolig upplevelse, för många klasspelare borta och ellos kontrollerade matchen efter första målet. Annars tänker jag mest på regn, paninins, små hundar och annat för närvarande.
/henrik

Inga kommentarer: