Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 14 mars 2011

Blood brothers

Ibland blir det inte som man tänkt sig. Så jag tog och tränade igår kväll igen. Missade ju torsdagsträningen och det kändes. Tyngsta träningen på ett tag, fick slita för att ta mig fram och tillbaka på planen. Men börjar förstå upplägget nu; höger lay-up, vänster lay-up, elvan, spel 5 mot 5. Passar mig utmärkt. Vägrar ff att ge min coach några drills, men kanske vi skulle skjuta några minuter på träningen också ibland? Kom dessutom hem blodig, någon rev tag i min arm. Spelförståelsen e la sådär bland övriga dock. "Ta den spelaren och säg vem du håller så tar jag honom", försökte jag med en gång. "Okej", fick jag till svar. Sen kom det..."Jag har Nisse, ta nån annan".... Suck...
/henrik

Inga kommentarer: