Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 21 mars 2011

My old friend the blues

Tänkte gnälla av mig lite. Det var ett tag sedan. Såg första kvarten på Tv10 och undrar om hemmalagets coach fick godkänt i engelska uttal i skolan. T.o.m dottern reagerade. Blir inte klok på om jag gillar den norske coachen i bortalaget eller inte. Hans nonchalanta stil både gillar och ogillar jag, men snacket efteråt var ganska lågt. I lördags spelade my former team borta i Småland. Vi skriver nu måndag och fortfarande kan jag inte hitta resultatet nånstans. Jag vet att The Club vann, det är inte det, men det är svensk bonnabasket i sitt nötskal. Ser March madness slutspelet på Espn. Börjar tröttna rejält på alla timeouter och allt tjötande av kommentatorerna samt det patetiska pekoral som jänkar ofta gör av sin idrott. Jag menar, stänga av en spelare för han har hoppat i säng med en kvinna och han var inte gift. Oh, fy och ve! Men bomba Libyen är okej. Finns gott om idioter i det landet. Men, Ohio State gillar jag. Och basket, fortfarande trots allt...
Och GAIS tippas få kvala sig kvar, bättre än de andra säsongerna då de tippats åka ur, but we are still here!
/henrik

Inga kommentarer: