Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 4 mars 2011

Kringsat af fjender

"Dåligt med bloggande nu", fick jag höra ikväll. Jaha, bara att skriva ihop några rader då antar jag. Men ibland så är det annat som fångar ens intresse. Ännu en vecka har passerat och fredagen har rasat in och sjutton vet om det inte varit några plusgrader idag också. T.o.m solen har visat sig på västra sidan. Tränade igår. Nr 8 sedan comebacken om jag räknat rätt, men det var rejält gnälligt igår med foulkallande i tid och otid. Som coach vet jag vad jag hade gjort, som spelare skötte jag mitt och var nöjd med att jag tränade hela tiden ut för första gången. Annars missade jag årsmötet i veckan, men ska tydligen sitta kvar ett år till, det kommer nog att bli det sista. Har gått lös på hittepå förkortningar på sistone. Men finaste förkortningen är ju den på Göteborgs atletiska idrotts sällskap known as GAIS. Det börjar närma sig allsvensk start & demonerna nalkas. Wanderson, kom igen nu.
/henrik

Inga kommentarer: