Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 12 mars 2011

The wake of the Medusa

Gjorde något idag som jag inte gjort sedan i december. Höll i en basketträning. Så, det är 2011 och första basketträningen jag höll i var år 1982. 29 säsonger. Nå, det var bara ett gästspel idag på pojkar 02. 21 nioåringar med lika många bollar, vet inte hur många gånger jag sa/skrek "håll i bollarna!". Lite kul var att en tre-fyra åring sprang omkring över golvet samtidigt. Sa till barnets pappa, "att det är okej med mig, det är ditt barn". Han skrattade bara, vet inte om det var ngn skruv lös där. Nå, killarna hade kul i alla fall och jag överlevde. Fan så mycket svårare att träna nioåringar än damlag, men det visste jag ju innan. Var trött som ett ägg igår och precis när jag ska släcka dumburken ser jag att det är premiär för den enda serien jag följer; "Supernatural". Klockan 0010...dubbelavsnitt. Orkade med det första, men somnade mitt i det andra. Tack för den tiden kanal 5! Men, kul att se att Sam var tillbaka från helvetet sedan djävulen hade besatt honom och att brödernas morfar återvänt från himmelen. Djinn-jakt handlade programmet om samt var ängeln hade tagit vägen. Jäpp, oerhört nördigt, men my cup of tea it is. Ikväll hoppas vi på Playtones. I morgon är det rv40 som gäller och titta till S igen, medan kvällen ägnas åt något annat.
/henrik

Inga kommentarer: