Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 29 mars 2011

The night bleeds hope

Hmm, sov igår natt igen. Det var första natten på ett tag. Livet har sina ups & downs, men det är väl det som är livet så det e bara att hänga i antar jag. Dolphins vs Såålna igår. Hade märkvärdigt svårt att engagera mig i matchen av någon anledning men anser nog att hemmalaget bör ta hem detta, men slutspel är ju slutspel. Tredje perioden är viktigast i basket har jag sagt länge och igår fick jag ju vatten på min kran, det var då hemmalaget ryckte och kunde sedan hålla undan. NCAA:s final 4 väntar i helgen. Vem som vinner har jag ingen aning om, kul att titta på men åhh så tröttsamt med alla dessa timeouter och avbrott för reklam. Lite epilepsiframkallande om man skriver. Sommartid nu enligt almanackan, men ändå snöade det i söndags, och nu på söndag är det dags för ångestens return och demonerna nalkas. GAIS inleder allsvenskan med bortamatch mot Norrköping. Kan aldrig gå bra.
/henrik

Inga kommentarer: