Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 28 juni 2011

Coming home

Countdown to 1000. Nr 998 är tydligen detta. Vet att Q vill att jag ska lista alla alias vi använder oss av, men kommer fan inte ihåg alla. Är längre från basketen än jag varit på länge. Första sommaren på jag vet inte hur länge som jag inte planerar säsongen som kommer, jagar spelare, kollar spelprogram etc. Inte saknar jag det heller. Men vem vet vad som händer i höst? Det finns luckor & visst vill jag coacha igen, men det ska funka med logistiken också. Får avvakta och låta tiden ha sin gång ett tag till. Sommaren verkar ha kommit till Gaistown och har hämtat hem två solbrända barn idag. I morgon lär de invadera ens hem & gott är ju det. Lugnet före stormen indeed. I afton vankas dock tacokväll i klorofyllen. Payback time..
/henrik

Inga kommentarer: