Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 15 juni 2011

Sharecroppin

Inlägg nr 988. Det börjar närma sig. Ja, sommarlov alltså. Mina kids slutade idag & I ska börja åttan i höst och lille X ska börja trean. God damn, time flies! Själv har man avslutning i morgon med sina patienter. 2 av 3 läsår har avverkats och idag städade vi och avslutade som traditionen skriver med en glass nere vid slumområdet Saltholmen i sol och bekväma utesoffor. På fredag utvärderas det och på måndag gör jag ett sista röj i klassrummet innan de 8 veckorna av lektionsfri tid påbörjas. I basket är det silly season & som herransvarig hoppas jag att vi lyckas rekrytera den person som vi just nu försöker få ett ja ifrån. Det vore ett lyft för hela föreningen, inte minst sportsligt och ett tecken på att Högsbo Basket kommer alltid igen, liksom de grönsvarta atleterna. Match för dom är det på söndag mot aik från Tjockhult. Frågan är om jag kommer få en bengal i arschlet av mina egna eller på klaffen av dom andra? Supporterkultur..my ass.
/henrik

Inga kommentarer: