Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 20 februari 2009

A boy who can´t talk

Läser att Tony Carey kommer till Sverige som traditionen anser nu till påsk. Verkar vara svårt att hitta spelplats i Göteborg, kanske ska tipsa om The Hall. Dessutom släpper han en ny liveplatta förste mars med några av världens bästa låtar ever on it som "Blue Highway" och "Cold war kids". Kan behövas i februarisnöandet. Läser på annan plats att Ellos skeppar iväg två av sina foreigners pga samarbetsproblem med coachen. Nja, lite har nog ekonomin med det hela att göra också antar jag plus att man inte kan nå slutspelet. Synd är det dock och tyvärr ett svaghetstecken till. Mycket sjukdom bland my girls, i morgon ska vi till Eldkvarnland och vår träningsvecka har minst sagt varit sisådär. Kan alltså bli redigt tufft. Förra säsongens match lagen emellan slutade by the way med en 35-30(!) vinst för oss. Hoppas på lite mer poäng denna gång i deras nya hall. Lämnade in klubbtidningen till tryckeriet igår, undrar om vi är ensamma om att ha en sådan i dessa cybertider. I eftermiddag har jag dubbelträning, först the ninetyseventies och sen the damlag. Brukar vara ganska trött i tvsoffan efteråt. I´m gettin´old. Såg till sist att jag hade peakat i måndags med 97 träffar på biw, det var då jag dessutom tog ett litet break. Ska det tolkas som att biw är som mest intressant när jag inte skriver nått? Go helg på dig, constant reader.
/henrik

Inga kommentarer: