Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 1 februari 2009

Old man

Kollade lite på matchdvdn (heter det så?, stavas det så?) och det var hemskt vilket sänk vi hade där ett tag. Brukar annars aldrig titta, det är inga märkvärdiga grejer i ettan att scouta, det är typ "kan inte studsa med vänstern" material som man redan vet. Såg dock en grej som jag gillar, varje gång nån i the ladies scorade knöt hon näven, men när hon själv gjorde poäng, bara run home. Finns en del att lära där för the juniors. Läste att en uppskattad sajt av apor packar ihop verksamheten. Synd, den var den mest kunniga sajten av alla oss basketbloggare. Dags för The sidekick att ta tag i det? Själv skriver jag så länge jag känner för det och jag skriver det jag känner för. Tex att Karlstad har en hel del att jobba med om de menar allvar med ligan. Bara sju spelare igår mot oss ser inte fräckt ut. Eller att jag tycker att The league club and The club nu i sommar; 1. lägger trägolv och 2. lägger upp vad dom vill ha och värvar Ringström och Stålhandske samt 3. lägger damlaget på en högre nivå än som tidigare varit fallet. Gluttar till sist in på basketsverige och ser konkurrentklubben som vill marknadsföra sig i en kommentar på the clubcheifs krönika. Denna stan är en jävla sandlåda. Vi har finast spade typ. Jag blir så trött. Det är brottningsboll, svingaklubbaidiothockey samt innebandymålvaktkrälapåallafyra som är våra konkurrenter! Men, vi är förbannat duktiga på att gräva hål att ramla i för oss själva. Tror by the way att jag har lyssnat för mycket på Chris Knight senaste tiden och pratat för mycket med the sidekick...
"I´m an old man... and not much happening around here" (CK)
/henrik

Inga kommentarer: