Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 18 februari 2009

Rural route

"White devils" säger Mike ibland och menar socker, "White Hell" säger jag och menar snön. Vem vill ha sånt i slutet av februari? The league team såg igår ut som om de har börjat avveckla säsongen, lite synd då de spelat bra tidigare. Nu, när Johnson dessutom lämnar blir de än färre och kanske får man se sidekicken göra en f dy, dvs dressa om. Det skulle jag faktiskt kunna betala för att få se. På tal om betala så är det ett secret society möte i afton med en enda punkt på agendan och det handlar inte om basket. Suck. Får väl dra mig dit och lyssna i alla fall, vet inte vad jag ska tillföra, har ju organiserat upp ungdomsverksamheten, gjort klart nr två av klubbtidningen samt drillar damer och ninetyseventies ibland. Känns enna som om jag gör mitt. Dessutom köper jag en lott var tredje dag ungefär. Västkusten suger annars rejält, slutspelet blir utan de tre lagen och på damsidan är det inte helt säkert att Marabou går vidare. Fan, börjar kännas som om fotbollssäsongen är på väg och ja visst, GAIS loosade over there mot nått jänkegäng med 0-1. "Can´t go home, the river is up and the road is closed, there´s no telephone in my mothers house and all the lights are out" typ, som Chris Knight sjunger. Tja jag vet inte, gå ut och var glad din jävel menar Lundell.
/henrik

Inga kommentarer: