Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 9 februari 2009

Go on home

Satt och kollade på match när the sidekick kom. Jeez, va bitter han var. Funderade på om jag skulle ringa Bin laden och snacka religion med honom istället eller spela squash med Reinfeldt eller börja spela handboll eller bara gå ut på motorvägen och låta mig köras över av förslagsvis en lastbil. Vad som helst egentligen. Lighten up friend, allt är inte liv och död eller svart eller vitt. Men han är la lite präglad av undertecknad. Nu igen! lägg ner Helsingborg Basket! För vilket år i ordningen är det nu som man har ekonomiska bekymmer och går ut i tidningarna och gnäller? Läs en av mina förra inlägg och lägg till detta och fundera sedan på "svensk baskets storhet". Jag gillar folket down south men nu räcker det. Ni förstör den lilla trovärdighet vi har kvar med att ständigt, som en klocka, i februari månad gå ut och skrika hjälp konkursen är nära.Jag gillar inte att sparka på den som ligger men enough is enough. Gör om- gör rätt. Själv körde man femti mil igår och är still undeafeted in Växjö. Ingen speciellt bra match men det handlar bara om att vinna nu. Fick reda på att vi tydligen hade gått vidare i u20 sm hur nu det hade gått till, men nä, nån resa till Luleå blir det inte. Fruktansvärt svårt att åka ur u20 sm tydligen och nu med en ev konkurs för Helsingborg kanske det räcker att vi kommer nästsist i serien för att slippa kvala. Svensk basket i ett nötskal indeed...
/henrik

Inga kommentarer: