Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 24 februari 2009

Kill the poor

Helvete. Har jagat en spelare några dagar nu och hon valde Papyrus istället, vilket är okej i min bok. Grattis islandcoach. Däremot undrar jag lite hur det hela gick till. Men skit samma, nu blir derbyt på lördag ännu mer intressant för min del. Får jag mina favoritdomare så vette fan om jag kommer kunna vara kvar i hallen. Har ju själv massa knowledge om saker och ting som gör att det för närvarande känns som om GAIS säsong då de kom trea i div 3, klubbhuset brann och pengar gick till Hyséns villa, var en höjdarsäsong jämfört med det en annan genomlider nu. Inte kan vi ha nån träning ikväll heller pga av ligamatch (lämna w o!) och uthyrning. Skällde konstant på tjejerna under gårdagens träning och sa ett och annat som inte var så vältänkt, men fakta är att det var en riktigt bra träning. Irriterade dem till att prestera bättre i alla fall. Har lust att be alla man träffar fara och flyga och hövvet brinner. Men ilska kan vara en bra drivkraft medan frustration inte är det. Det gäller att gå den balansgången ett tag till. "Hon har keps ju", är dock en klassiker att tänka på sådana här dagar.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lugna ner dig gamle man, tänk på blodtrycket.GAIS vann igår, seså alltid något positivt.

Henrik sa...

Dom förlorade ju i bandy! Vinst mot Ellos säger ingenting.
/h