Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 4 februari 2009

Outlaw Pete

På måndagens träning hände nått som inte hänt på länge. Vi hade för få bollar. Vi var tolv och det var of course nytt season-high. Kunde dessutom köra några drillar jag inte kört på ett tag pga att vi varit så få. Igår planerade jag dock träningen tre ggr. Efter första utkastet kom jag på att fyra av tjejerna spelat skolsm under dagen så då fick jag ändra, efter det fick jag några återbud så då ändrade jag igen. Väl på plats i hallen sa Kat att the son inte ätit än, så då fick jag ändra igen för efter ca 45 min var det amningsdags. It´s fucking hard work to coach women! Nå, träningarna var bra och i dag tar vi igen oss lite. Tuff torsk för the league team med två igår efter stor ledning i halvtid. Positivt dock att man visar att man inte har lagt av för säsongen, keep it up. Konstaterar till sist att Springsteens senaste är hemskt ojämn. Men titeln här ovan är en favorit för närvarande.
/henrik

Inga kommentarer: