Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 27 februari 2009

Only the young die good

Det var en legend i hallen igår kväll. DD tränade med herrar div 2 och ytterligare några träningar så skulle han kunna lira med the league team. Han är nog den bästa basketspelaren jag har haft förmånen att träna. Jag har haft bättre spelare som Jonas F, Kat, Jens och Salon, men just basketspelare var DD överlägesen. Han var/är basket. Som tonåring hade han moves som bara fanns där och som man inte kan träna sig till i så låg ålder och hade han haft lite bättre knän hade han kunnat lira for the money precis var som helst. Så det blev lite memory lane över det hela och stod en stund och kollade på deras träning and kom ihåg the old 77 days. Mina nuvarande patienter hade en bra träning med tanke på att vi tvingats till två dagars uppehåll. Vi har ändrat lite i vårt spel på sistone pga olika saker som tex att vi har fått in nya spelare samt att de "gamla" spelarna har slipats till lite ytterligare i sina roller. Läste annars att även brottningsbollsklubbar har problem med sin ekonomi. Finns inget så gott som lite skadeglädje ibland. Får "erbjudande" om att facebooka mig av diverse old friends, men sorry, jag nöjer mig med att blogga. Har nog inte så många "friends" ändå tror jag. Panathinaikos slog Roma igår i en okej match och lagen CSKA, Barca, Real och ovanstående greker hoppas jag på i final 4. Det blir basket det. Ikväll hoppas jag kunna njuta av Solnas defence och Gothias..? Surprise me!
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skall låttitteln som du använt till detta stycke vara fel och omkastad? Missar jag någon djupare filosofisk mening med detta? Blir det en hälsning till satan om man läser det baklänges?
Så många frågor.

Henrik sa...

Du är inte den ende att ha problem att förstå vad jag menar... Men när det gäller låttiteln får du höra med Mr Carey då det är hans låt. Bra är den och lite kult att han har två olika låtar med denna titel. Natas!
/h