Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 6 februari 2009

Homesick gypsy

"Jag har inte haft en sjukdag sedan 1972", sa min kollega i dag. Själv har jag också få sjukdagar, men det gäller inte dagens ungdom som är sjuka titt som tätt. Både i plugget och i basketen. Vi var bara sju igår av tretton och till matchen på söndag lär vi inte bli fler än max tio. Det var lite hårdare virke förr om man skriver. Barca imponerade stundtals igår och jag tror nog att Anderson inte hade gjort bort sig i the league team heller. Drömfinalen är Cska mot Barca förstås. Ska träna the ninetyseventies innan the ladies i eftermiddag. Sen lär man somna ganska direkt. I morgon ska jag försöka ta mig ut till förorten och scouta blivande motståndare. Det vita helvetet har ännu inte slagit till med full kraft dock. Till sist önskar sig c dy i dag världsfred, gratis massage efter gårdagens träning, säsongsbiljetter till GAIS, nytt jobb, nytt hem och förmodar jag, nytt liv. I´m workin´on it. Grattis till 36 år in my shadow brother.
/henrik

Inga kommentarer: