Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 26 maj 2009

Devil behind the wheel

"Vem är coach för Högsbo?", sa en för mig helt okänd nisse som satt i seket i finalen. "Det e ja" sa jag och konstaterade att tiden går och så även folk. Läser på en del bloggar och hemsidor en del kommentarer om the festival och håller helt med Holmgran. Inte fan har jag varit på ett tjugotal lundaspel för den goa matens skull. Däremot håller Ramona pizzerian hög klass. En annan grej som slår mig är dessa hysteriska föräldrar. Jag förde med flit inte upp Marabous 65e poäng på tavlan i en gruppmatch och sa till deras coach att jag ville se hur lång tid det skulle ta innan nån fomme skrek. Det tog inte lång tid. Moståndarna hade dessutom vid detta tillfället inte gjort poäng alls. Man blir så trött. Börjar annars hämta mig efter helgen nu. Ikväll är det sportrådsmöte och förhoppningsvis klubbar vi igenom organisationen inför nästa säsong. Ska hämta the new car i morgon, funderar på vilken låt jag ska inleda med att spela i bilen. Kanske titeln?
/henrik

Inga kommentarer: