Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 5 maj 2009

We gotta get out of this place

Att GAIS torskar mot kyrkogården (citat:I) kan man leva med, men va i hela friden har dom på sig på bortaplan? Det var ngt av det fulaste jag sett. Kan inte ens specifiera vilken färg det är, så gräslig är den. Träning igår igen och vi vart 8, men i afton hoppas jag på att D och Eh kommer. Ska hämta henne på flygplatsen i eftermiddag i alla fall. Andra gången i år som jag hämtar spelare där by the way. Läser att Helsingborg konkar trots allt, det borde innebära att deras damlag får lämna. Synd, då det var ett lovande gäng, guess att några söker sig till Äjos. Sen tidigare drog ju sig Äli ut, så här i efterhand kanske lite överilat då man ju kunde samarbeta med grannklubben kanske men, vad vet jag? Just det, ganska lite. Avgörande final i afton, vet inte om jag hinne se den, vet inte om jag vill se den så här nga dagar efter Euroleague finalen. Jämförelsen är oundviklig och inte kul med svenska ögon sett. Annars rör det lite på sig i The league club och lite nytt folk ska komma på besök. Det ser bra ut på pappret, men å andra sidan gjorde det så även förra året. Vad gäller The ladies så är mycket oklart än och tja, va fan, det gjorde det ju också förra året. Historien lär oss att vi inte lär oss något av historien, fråga bara folket i Helsingborg.
/henrik

Inga kommentarer: