Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 8 maj 2009

Where we want you

Tja, vi vart lite få på träningen igår men det var kul att se D och Eh hemma igen och det kommer att bli bra till slut tror jag. The Sidekick tränade the league team och han hade en kommentar som jag var nära att nappa på, men det hade varit som att sparka på en som redan ligger, så högst ovanligt höll jag klaffen. Läser att ett damligalag drar sig ut, bara ett lag kvar innan Äjos kan få en förfrågan också. Bara i svensk basket. Bara i svensk basket. Annars fullt kaos på jobbet, ibland känner jag verkligen av att jag jobbar i ett kärr..kvinnoyrke. Jag blir vansinnig och jag verkligen hatar när jag tas för given. Det har hänt ett antal gånger inom basketen men nu händer det även på jobbet som har varit min fasta punkt. Tur att det bara är nån månad kvar till sommarlov. Kat gjorde sista träningen igår och The son avslutade det hela med att spy på mig. Ett omen?
"If you want to distract people from the bitter truth you tell the big lie and find a common enemy. It has happen before and it still works, doesn´t it?" (Tony Carey)
/henrik

Inga kommentarer: