Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 19 maj 2009

Lord of chaos

Reviderade förra inlägget lite, fullt medvetet. Ibland funkar bloggandet som en ventil för mig och det är bla därför jag skriver. Likt salige Ekborg känner jag ibland för att skriva typ "bunta ihop dom och slå ihjäl dom". Bildligt skrivet då alltså. Var på clinic igår, inget nytt under solen men man snappar alltid upp några detaljer. Märkligt bara att de som gör minst är de som tjötar mest och ställer frågor som är så långa för att, antar jag, man vill framstå i en bra dager men med resultatet att man hinner glömma själva frågan. På frågan från mig om vad vi i Svärje har brister i svarade Källman; Kultur/Omvärlsanalys och fysik. Föga oväntat och faktiskt lite skönt att det inte är rent tekniska eller taktiska kunskaper i så stor utsträckning. Annars blev det inte Stålhandske såg jag, men ganska nära för the league team. En bra värvning hoppas jag. Håller annars på att sälja bil, mobilen dog fort idag efter ett antal samtal. Fan att vara bilhandlare. Sista practise i afton inför festivalen och i morgon ytterligare utvecklingsamtal på kvällen. Jo, det e ganska mycket nu.
/henrik

Inga kommentarer: