Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 13 maj 2009

Five days of fever

Bileländet på lagning och inte klar förrän nästa vecka. Lite "Macken varning" är det. Har en del på jobbet att stå i och basketen kommer lite i andra hand nu. Läste att Helsingborg flyttas ner vilket innebär att vårt kval var, som väntat helt onödigt. Vi betalade alltså spelare, domare, hotell och reste helt i onödan. Vem tar den onödiga fakturan? Det borde vara förbundet eller föreningen som konkar (fast då får man ju inget) men det blir naturligtvis vi tre klubbar som ägnade två veckor åt meningslösheter. Bara i svensk basket som skrivet innan. Lite omoget skrivet på telges hemsida ang övergång till Mother Russia i mina ögon. Att tjejen blir lite förmögen hör väl inte till eller? Nu skrev jag i och för sig jag också om det, men det här är en högst personlig ironisk blogg som bara representerar det jag för tillfället har i hövvet. Är det nått vi svenskar annars inte gillar att diskutera offentligt så är det pengar och religion. Skola däremot tycker en massa människor mycket om trots att de inte har en susning. Walk in my shoes for a week and then I´ll listen. Tror f ö att jag har bestämt mig nu.
/henrik

Inga kommentarer: