Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 8 september 2009

Gammaldags moral

Gjorde ngt jag inte gjort på ett tag, kollade hur många som läser biw. Well, jag snittar stadigt över hundra pers per dag och vet inte om jag ska vara road eller oroad av detta faktum. The bottom line är att jag främst skriver för mitt eget höga nöjes skull och att jag alltid har gillat att skriva. Det är inte för inte som jag är lärare i bl.a svänska språket. Dessutom är jag göteborgare, i ingressen ovan står ordet ironi, så ta inte allt bokstavligt och tolkningarna av det jag skriver skiljer sig åt beroende på läsaren. Det har jag fattat, alla poäng går inte i korgen om man skriver. Tydligen peakar jag lite nu, med allt som hänt/händer med the ladies. Då ska ni veta att jag skriver inte ens 20% (citat:bankerydsduscharen) av det jag vet för att inte orsaka för mycket hallabaloo eller riskera bli polisanmäld. Igen. Jag är uppväxt med att tro på det folk säger till mig, men "så var det förr" tydligen, som Afzelius sjunger. Spanien var inte vackra igår i EM:s första omgång. Jag satt och väntade om Zonen Vander skulle avgöra (d e t fattar bara jag plus en till) men serberna var för bra och spanjackerna var fortfarande på semester såg det ut som. "Kan man inte göra poäng från golvet, får man göra det från linjen" sa utmärkte Dahlborn. Say what? Och var är linjen målad? I luften? Mycket ordbajseri blir det ibland, inte bara på biw.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Djävla skit @#¤@?#¤ Spanien.... Hade en liten "bet" på några matcher (engels vadslagning), men... men... Alla gick in utom den :-( Vet inte vilka man kan lita på längre.

Gillar förresten detta klipp även om det inte har med basket att göra, så har den lille grabben lite attityd...

http://www.youtube.com/watch?v=nH-1ai5o71I

Henrik sa...

Kan bara lita på svänska herrlandslaget i dessa dagar.
/h