Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 2 september 2009

If I die sudden

Hade möte med secret society igår, fick mig en smärre chock faktiskt. Kan väl skriva att denna säsong verkligen kommer att skilja agnar från vete, pojkar från män, flickor från kvinnor, gaisare från otrogna tja, ni fattar nog poängen. Och så har vi inom skolvärlden fått besked hur vi ska agera inför en eventuell pandemi (tror det betyder väldigtmångasjukasamtidigttyp) och bl.a får ingen begära tjänstledighet. Vi börjar närma oss stenåldern trots all teknologi, kunskap och den "fria marknaden". Well, på the stoneage fick la var och en klara sig bäst den kunde antar jag. Verkar vara så nu också. Funderar på att bosätta mig i en grotta, långtifrån komplicerade varelser som ekonomer, kassörer, konsulter, säljare, föräldrar, spelare, quitters, prmänniskor, brottslingar, ungar, domare, motståndare, konkurrenter, handbollsfånar,chefer och människor i stort.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

handbollen och fotbollen har väl inte sina gulddagar just nu i frölunda?

Henrik sa...

Nä, men inte gör det mig nått. Det som går bäst i Frölunda nu är tydligen bilbränningar, upplopp, arbetslöshet, dålig ekonomi och utbrända vuxna. Ska ge mig av till en grotta snart tro jag.
/h