Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 1 september 2009

Hard to break

Höst å grått igår, sol och sommar idag. Har vädret influensa? 1-1 igår mot Kyrkogården i makrillväder, mest kamp rapporterar biws utsände, well de e la Gais de? Skönspel har jag inte sett sedan Samirs dagar. Uppehåll i den serien nu ett tag så man kan andas igen. Basket är märkligt, ibland är jag så trött på det och nån minut senare brinner jag igen. Igår var vi återigen få på träningen, men det var bra gry i tjejerna och efteråt pratade jag med två presumtiva nyförvärv, som båda är lovande och som kan passa in i vår kommande ungdomsatsning på tjejsidan riktigt bra. "I´m into pain or pleasure, the in-between doesn´t interest me", som han har sagt, Steve Earle och jag håller med. Har tjugofem fyror nu istället för tjugoåtta sexor och man, det är inte samma yrke. Intensivt är bara förnamnet medan förvirrat kan vara efternamnet. Ungefär som my life i stort just nu alltså.
/henrik

Inga kommentarer: