Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 10 september 2009

Tjockhult

För er som inte vet det så har jag numera en blogg till, där jag verkligen skriver vad jag tycker. Nån som fick hjärtsnörp nu? Nä, skoja bara, ni som vet var jag jobbar kan nog hitta bloggen. Där måste jag (tyvärr) vara politiskt korrekt och det är svårt. Mycket svårt. Friluftsdag var det i dag och jag agerade längdmätare, starter, lärare, psykolog, vuxen, påhejare, guide och informatör på en och samma gång. Undrar vad jag har att lära mig i helgen på utbildarutbildningen eller vad den nu heter. Ska döna upp till fel sida landet och spendera helgen på Bosön och där har jag faktiskt aldrig varit. Kul? Don´t know. Men något nytt kan behövas kanske. Svärjes basketlandslag missade EM. Har ingen större koll men damlandslaget var la enna synd. Ungefär som GAIS, när man för en gångs skull har vissa förhoppningar så går det åt helvete.
/henrik

Inga kommentarer: