Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 29 september 2009

Sacred hour

Hade träning i dag. Var på hugget och körde en "köraskitenurallt" träning. Tror inte jag höll klaffen nån gång, men till min glädje svarade tjejerna upp väl. Det var blod på en tröja, knän som slog ihop och gott om folk liggande på golvet stundtals. "Ni spelar offence så som jag vill att våra motståndare ska spela" sa jag och ja, det var good old 55 som gällde hela tiden. Återigen var vi fler än tio på träningen. Sportrådsmöte i morgon strax innan ligamatchen. Fick mitt coachkort idag; rad f, plats 1. Hahaha. Precis som om jag skulle sitta där och var fan är rad f by the way? Kan bli svårt i morgon men hoppas på mycket energi och blod på tröjorna. Fick en gratistidning om the league club och till min förvåning var spelarinterjuverna gjorda på engelska. Can you believe that?
/henrik

Inga kommentarer: