Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 21 september 2009

When will I be loved?

Sitter med min nya arbetsdator, en mac och debuterar på biw. Finns en del här som är lite annorlunda jämfört med pc, men innehållet kommer att vara detsamma. Roa och oroa typ. Spanien vann finalen, de var en klass bättre än alla andra, men min favorit var han Lorbek. Old school, inget flashigt, inget jävla armviftande, bara fokuserad och välskolad. Planka i á la Widmark och inget gnäll. Det märktes att han haft Messina som coach om man skriver. Annars närmar sig ens egna säsong. Premiär på lördag och se, vi har 9 som har skrivit på och 9 som tränade ikväll. Dessutom har jag nog aldrig haft ett lag som skrattat så mycket som detta, trots allt elände med försäsongen. det var t.o.m så att jag bad om lite gnäll ikväll. Well, det lär komma. Magnum på lördag, be there vetja för lite otrendig blues hårdrock. Ska bli kul att se Tony Clarkins fräcka scenshow igen. Skoja bara c dy. Nä. nu ska jag utforska den här macen lite mer.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med mac! Har ni börjat att köra med dom i skolan eller har du fått tjata? Det som är bra är ju att man kan köra xp i bakgrunden om man måste köra något win program.

Kul iallafall! Skulle själv vilja ha en. Det får bli mitt nästa övertalningsprojekt på jobbet :-)

Henrik sa...

Har inte tjatat. Alla teachers i stadsdelen får en om man gör det man ska göra...Trots det har jag fått en...
xp? win? Kan inte allt än.
/h