Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 20 april 2010

20th of april

Dagar går, hinner knappt med. Söndagen blev ett lidande med GAIS igen. Det e då själva den att de inte kan bestämma sig. Ska vi vara bra eller inte? Tröttsamt. Trodde att det där andra damlaget skulle kliva upp igår, men se det gjorde dom inte. Väntar på filmklippet från Tjockhult ff, f dy. Det råder oreda över huruvida the quitter var med eller inte. Väntar på besked här med. Avgörande på onsdag där. Silly e annars igång nu. På träningen kom jag på att jag nu har sex spelare som är intresserade till nästa säsong. Givetvis har jag inte pratat med ngn av dem än, sånt gör man ju inte under säsong. Festivalen börjar närma sig, tre veckor kvar. Tur för vi ser inte vackra ut för närvarande, men cuper handlar ju bara om bra försvar, snabba uppspel och bra straffkastskytte och det har vi tid för än. Hörde att det skulle flygas till Hong Kong igen, men vulkanen ställde tydligen till det. Undrar om det har hittats en flygplats i södra Europa. Mycket med jobbet annars nu, utvecklingssamtalen har dragits igång. 2 veckor som man är social på jobber och asocial för övrigt. Well, det ingår ju i yrket. 4 nya samtal i morgon & på onsdag är det IT mässa på jobbet där yours truly ska hålla ett föredrag om bloggar. Nä, inte biw, då skulle jag få sparken... Gå i fängelse utan att passera gå typ. E nu med i facebook också, försökte avhålla mig därifrån in i det längsta men tja saker sker ibland som jag inte har tänkt eller planerat. Det är det som kallas livet.
/henrik
( titeln e en låt med Oysterband. E nöjd med att jag fick in en titel på rätt datum.)

Inga kommentarer: