Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 27 april 2010

Juni, juli, augusti

Var många besökare här igår såg jag, förmodligen nyfikna på what´s new med Gothia. Well, inget nytt under solen där än. Beslutet tas i början av maj, liganämnden reser runt och pratar med alla ligaklubbar nu så vi fick lite mer tid på oss. Såg andra sm finalen hos q och det var väl en ganska underhållande match, är man två blir det ju lite tjöt under tiden om man skriver än när man sitter ensam och kollar. Tror inte Dolphins ska vara för säkra. Tv4 jagar GAIS igen, det var ett väldigt tjöt (igen) om Wanderson och hans fd agent. Rensa upp i det träsket nån gång. F97 vann i Skövde föga oväntat och till helgen är det final4 här hemma. Utan min inblandning hoppas jag. X har avslutat sin säsong och jag börjar längta efter min avslutning. Har mkt fn och är lite matt ibland för att uttrycka mig milt. Läraryrket har inte bara 3 positiva aspekter om man skriver. Men som titeln antyder är det tre lååånga positiva aspekter i alla fall. Snart i mål...
/henrik

Inga kommentarer: