Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 23 april 2010

It sure was better back then

Fredag och en tung vecka är över. Nu ska det köpas present till I, som e tonåring fr.o.m nu och ikväll ska jag putsa upp X som ska på klassdisco. Innebär att jag blir home alone nga timmar i afton. F97 åker till Skövde för cupspel. Finns viss risk för pizza, öl & en film alltså. Helgen blir relativt basketfri hoppas jag, har ärligt talat problem med motivationen och har annat som pockar på min uppmärksamhet, men försöker vara professionell (nåja..) och träningen igår blev ganska intensiv i alla fall. Har fått några gamla "idolbilder" på fb från good old p77 days. Tiden går är det minsta man kan skriva, eller? Det här är herrlaget som 94/95 tror jag gick upp i ettan och var således embryot till dagens Gothia. Trevlig weekend alla readers.
/henrik

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nr9 var en spanjor va?

2-1

Henrik sa...

Spanjor? Mike Trimmer fr The Usa. Hade inte gått upp utan honom. Lr e d ngt jag inte fattar med spanjor, 2-1?
/h

Anonym sa...

Nr. 9 spelade i Hagnesta Hill innan Högsbo eller blandar jag ihop honom med någon annan?

/Q

Henrik sa...

hahahahahahaha
/h