Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 22 april 2010

Out of town woman

Lugn dag i dag, förutom att jag tappade bort en elev på väg till slöjden. Hittade honom (alltid en han) i klassrummet, han hade väntat på kompisar. Lite länge. Haft nga samtal till och är snart halvvägs igenom alla. När jag är klar går jag nog ut och tar en kall att dricka tror jag. Har haft ehh vissa reaktioner ang "detdärandra" laget igår. Folk e humorbefriade ibland, men som en god vän sa, det är inte humor, du menar det. Nja, det blir stor humor när andra blir upprörda över att jag inte gratulerar. Det är humor. Sen e la det en smaksak kanske, jag menar HP tyckte det var kul och han e ju domare. Hur roliga e dom? F ö grattade jag faktiskt en blowitt kompis till silvret i höstas, så jag kan...
/henrik

Inga kommentarer: