Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 11 april 2011

The armadillo jackal

"Basket-in-west", heter denna blogg efter Högsbo Baskets gamla legendariska klubbtidning som jag skötte i säkert ett tiotal år. Namnet kläcktes av dåvarande klubbchefen Jan Asp. Men, som ni trogna och otrogna läsare vet så är det inte bara basket jag skriver om men namnet förpliktar tydligen. Kolla bara kommentaren på mitt förra inlägg. Tror knappast han begrep vad "Father & Son" handlade om, men vadå? Nice att få förfrågan även om jag gör som jag brukar med sånt. Dvs skiter högaktningsfullt i det. Ingen reklam kommer aldrig heller besudla denna blogg. Har bara länkat den utmärkta siten av Joulamo d ä. Och that´s enough! Läser på diverse sidor att man vill sparka tränaren för det-där-andra-laget. Han kallas svin och jag vet inte allt. Så låg nivå att man tar sig för pannan, det kan inte vara så att spelarna inte är tillräckligt bra kanske? Ikväll blir det basket hemma hos fw, det var ett tag sedan, men vi mår nog som bäst om vi inte ses för ofta. Åtminstone är det lite lugnare så. Dagens tips: Robert Earl Keen. Lyssna på "Feeling good again", "The armadillo jackal" och "Corpus christi bay" samt makalösa "Shades of grey"! Gubbrock at it´s finest. Och tvätt ska hängas med klädnypor. Sådetså!
/henrik

Inga kommentarer: