Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 19 april 2011

No one like you

The sun shines on Glenntown. Om det är för att det är GAIS idag eller för något annat ska jag låta vara osagt. Ett förbannat gnällande nu från vissa av mina blowit vänner. 3 förluster i rad. Oj då. Kom igen när ni ligger i division 3, missar kvalet, klubbhuset brinner, en Lisebergskaninansvarig som tränare, ett betalande av Hysén d ä hus & ett mediokert lag. Där var vi för inte så länge sedan. Det är kris det, tre förluster i allsvenskan är en repa i skivan bara. Typ. Självklart är nu Santos skadad och borta några veckor, inte oväntat, men så länge mannen, myten, legenden ja, guden själv Wanderson är med så finns det hopp. Pratade med D idag. Hon ringde från London för att gratta mig på födelsedagen 2 dagar för sent, but so what. Herre min själ, hon bor i London, snart 23 år gammal. Hon som var 3 när jag såg henne första gången insnodd i sin mammas ben, blyg som treåringar kan vara. Nu är hon stora damen och ska plugga här hemma i höst igen. Och I har jag ingen aning om var hon är idag, X är ute med cykel, nyckel och mobil. Generationerna packar in bakom oss som Lundell sjunger. (Släpp ngt nytt nån gång gubbe!) Märker det, men umgås man med yngre känner man sig yngre och seniliteten kan hållas borta..
/henrik

3 kommentarer:

Fredrik Joulamo sa...

Ikväll jävlar ska det bli tre blårandiga poäng!

Anonym som vanligt sa...

Sluta skriva Glenntown! Det heter GAIStown!

Henrik sa...

Dr J?? Tyvärr inte, men bra jobb på webben, du kanske har hittat ditt kall.
/h