Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 20 april 2011

The teacher

Serieledare! Visst bara pga att G kommer före M i alfabetet & bara efter 4 omgångar & visst, alla lag har inte spelat lika många matcher som GAIS but so what! Jag kan inte erinra mig när vi senast ledde allsvenskan. Kanske för nga år sedan efter första omgången då vi vann mot öjs med 5-1. Igår var det ingen bra match, men att ligga under & vända matchen hör inte till vanligheterna för de grönsvarta atleterna. På söndag är det Gnällby borta, fjärde raka? Femte semin ikväll mellan LF och Norrköping, undrar om man kan se den på ngt annat sätt än att köra till Luleå? För där drar jag nog en gräns tror jag. I morgon åker I till Södertälje, dax för Scania Cup igen och visst, lite saknar man det allt. Men allt har sin tid. Min tid nu är påsklov, barnen, GE, GAIS & om några dagar jobb igen. F ö får man lönen efter påsk. Hur bra är den? "Kan ni ha, ni som är lediga i 10 veckor på sommaren", fick jag höra idag. Det är faktiskt bara 8 veckor...
/henrik

1 kommentar:

Christer sa...

Svensk Baskettelevision visar matchen.