Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 17 april 2011

It´s your party

Jaha. 44 bast & vad gör man nu liksom?
Jag har under mitt levnad lärt mig att krypa, äta, prata, skita, sova, leka, springa, cykla, läsa, räkna, tänka, skratta, gråta, ängslas, skälla, prata engelska, köra bil, köra buss, utbilda andra, studsa en basketboll, heja på GAIS, lida, förtvivla, lyssna, krisa, skiljas & älska.
Har fortfarande inte lärt mig att hata, fördöma, gilla svensktoppslåtar, gilla hiphop, gilla handboll, förstå ifkare, stryka tvätt, hur mkt tvättmedel det eg behövs, kamma mig, förstå nöjet av att renovera, äta lutfisk, uppskatta snö, förstå vissa kvinnor, förstå Skolverket & vissa politiker.
Men antar att det bara är att göra om allt igen, learn by your mistakes and move on. Typ.
/henrik

Inga kommentarer: