Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 5 april 2011

Senare år

Slutspelstider. Telge slår Luleå borta. Gillar när unga lag vinner och hoppas på Telge, har alltid varit svag för underdogs. Det var därför jag hoppades på Jämtland igår, men visst är Sundsvall bättre. Nu blir det Sundsvall mot Norrköping i final som sedan Norrköping vinner. Tror jag. Såg inte finalen i NCAA i natt och tur var väl det, läst en del om den och den var tydligen ingen bra match alls. Kan bli så när allt står på spel. UCONN vann med 54-41. Inget bra offence tydligen. Såg C dy idag på teve och han visste inte mest denna gången heller. Påsklovet närmar sig, en och en halv vecka kvar bara. Time wait´s for no one, som Triumph sjöng på 80-talet. Snart 44 dessutom på Palmsöndagen av alla dagar. Läste om en fd vän som jag egentligen gillar, men folk som drar igång saker med stor emfas och hjärta och som sen varje gång hoppar av, kanske skulle göra något alldagligt och bestående istället? Tycker tyvärr basketen i landet är fullt av eldsjälar som bränner mycket krut och säkert jobbar röva av sig, men som sedan hoppar av och skyller på omständigheter och bristande förståelse från omvärlden. Martyr kan man bli på ett mycket enklare sätt. Heja på Gais bara. Till sist...jag har försökt jag har lyssnat, men jag förstår inte hypen med Graveyard. Led Zeppelin var bättre på sin tid och jag gillar inte dom så mycket heller.
/henrik

Inga kommentarer: