Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 24 april 2011

I fought the law

GAIS lyckades få en pinne borta och spela 1-1 efter att ha legat under. Lite ogaisiskt ändå. Men still best in town. Första gången jag sett en skadad spelare som inte kan gå få en varning. Fullt i den Carlssonska soffan var det med. 3 generationer + annat löst folk bevittnade matchen. Och X har fortfarande inte sett GAIS förlora. Om han inte var min son, så skulle jag adoptera honom typ. I och F97 kommer hem med en bronspeng från Scania Cup. För er som inte vet är den cupen en inofficiellt nordiskt mästerskap för klubblag, så det är inte hästskit precis att komma trea. Min bästa placering som coach där själv är just trea, men I har ju några fler gånger på sig om man skriver. SM finalen blev trevlig. Minus 22 poäng för Dolphins var nere i minus 1 + bollinnehav med femton sekunder kvar, men Dragons klarade sig så det står 1-1 där med. Nästa match på tisdag, men då är jag på konsert; Otis Gibbs. Ska bli kul. Första gången jag hör honom live. Och i morgon är det sista dagen på påsklovet. A man´s work is never done. Typ.
(Titeln bör alla kunna;)
/henrik

Inga kommentarer: