Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 4 december 2008

Evangeline

Så har man the complete unplugged då. En av de bättre liveplattor jag hört på ett bra tag faktiskt. Kul när ul säger "ta det lite lugnt grabben" inför Ryggen fri. Du, f dy? Dagens glädjeämne var annars att F97 blivit inbjudna till Scania Cup. Det behövde verkligen The Club nu, lite positiva vibbar efter en enna rätt bedrövlig höst "på alla sätt och vis" för att citera en känd kommentator lite. En annan kommentator undrar hur mycket han måste betala för att komma över ovan nämnda platta. Tja, vad sägs om ca 37 turn-overs, två tekniska fouls, förlust samt en kaffe och kaka till undertecknad på lördag? Jag tycker det är ett billigt pris, eller hur Norrlands Allbäck?
/henrik

3 kommentarer:

Anonym sa...

Podden är nu mera laddad med dyrgripen "opluggad" och jag kan inte annat än att hålla med ers eminente bloggare om att det är bland det bästa jag hört mästaren prestera på länge...känns som om man sitter där på 12 raden ytterligare en gång...helt hysteriskt skön känsla. Buy the way - tack.

Henrik sa...

Tacka inte mig. Tacka C dy.
Nu väntar vi bara på "Omaha" nr 2, the omixed version.
/h

Anonym sa...

Väl bekomme.