Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 9 december 2008

Responsibility

"Stop and smell the roses? Man, I can´t hardly breathe, got so much responsibility" sjunger Steve Forbert och jag känner igen mig. Alltså, har fått över trettio mail i dag och för mig är det extremt mycket, nästan alla handlar om basket eller ja inte. Det handlar om bieffekter av basket kan jag väl skriva och det gör mig mycket trött och tar energi ifrån sånt som jag vill syssla med som träningar, utveckling av spelet och träningar, utveckling av The Club, slappa i största allmänhet och blogga då. Välkommen till styrelselivet har jag fått höra av nga gamla styrelseproffs. Jaha, är det så här så vette fan om det är min värld och nått jag är ämnad att verka i. Adminstration, lobbyverksamhet, rykten och brandkårsutryckningar är definitivt inte min värld och jag har ju inte alltid så lätt för att vara politiskt korrekt eller för den sakens skull gjord för kompromisser. My way or the highway är mer min väg. Visst låter det mer coachaktigt än styrelseaktigt? Well, enligt gp är tydligen GAIS tränare klar. Fullständigt okänd för mig, assisterade finnen i Örebro denna säsongen. Tja, det låter ju sådär om jag ska vara ärlig. Träning ikväll och inget jävla möte tänker jag gå på, däremot är det julbord med jobbet efteråt och ingen av kollegorna kan nån basket eller GAIS så visst kommer jag att hamna i rätt sällskap? Tror jag ställer bilen hemma dessutom.
/henrik

Inga kommentarer: