Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 4 december 2008

Jag är på din sida

Jesus..lever...pastej typ. Mycket blir mer, hade ledigt nu på söndag men har av olika anledningar tvingats boka ett möte med The Writer from The New Club. Mailen flödar in för närvarande och när dessutom Sanda coachen sällar sig till de intresserade av "unplugged" så börjar man fundera över hur man ska få tiden att räcka till. Har återigen varit på Ruddalen, i hate that place och frösit koddarna av sig. Det vet la du, Holmgran vad det är?skåning som du är. Var annars hemma igår för första gången på länge hela kvällen och satt och mailade... Mitt liv var onekligen lättare i somras. På lördag ska man dessutom till Jerusalems förort och till den minsta hallen i serien. Lär få köra och med det flyt som jag har fn lär säkert det vita helvetet komma också. Personal high med 88 "unika" träffar igår och biw snittar 400/vecka. Snart mer än The league Club, vilket har varit målet med denna blogg. Ja, å få reta Äjos, frivold dy, The enemy, sidekicken mfl då också förstås...
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Koddarna äro heliga saker och de fryser lätt så här års. Det gäller att varma dem på alla sätt som är lagligt möjliga.

Men när vi i skåne säger kodden tänker vi på "styrspaken" och inte kullagerna.

Henrik sa...

Där fick jag mer information än vad jag behövde!
/henrik