Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 7 december 2008

What you think you become

"Dom gör mig galen" ang förra bloggen och dom är my girls. Mer kommer jag inte kommentera om gårdagens match. Till coacherna/komikerna F dy samt coach DA ("Lindome love"/"Nu sätter jag dit en kompis i Tv rutan") så väntar er en present inom kort. Tacka inte, fortsätt roa me and my brother bara. Hade ett långt möte i fm med The Writer och jag av alla människor har hamnat i fredsmäklarrollen hur det nu har gått till. Annars brukar jag vara skapt för konflikter för att citera en vän och för att citera en annan vän var mötet i dag "lika historiskt som Nixon/Mao" mötet. Ni ser, vi har trots allt humor. Vi e ju från Göteborg. The league team vann med två pinnar borta och man kunde vara glad några timmar innan nån fomme slängde in tårgas i the hall och tidningsrubriker som om det vore ett världskrig på gång. Well, det kunde man i alla fall inte skylla på The Club. X skrapade knät i dag och undrade om det hade drabbat mig nån gång. Självklart inte, jag slängde mig aldrig på basketplanen när jag var ung och nu är jag tydligen tillbaka på det jag började skriva så jag slutar skriva om det tror jag.
Jingblad till GAIS visade sig vara osant. Puh, men jag tar han Cratz alla dagar i veckan. Snart Lucia och man oroar sig för grönsvart redan. Kollade och hade 466 träffar so far denna vecka. Börjar bli lite orolig nu när så många läser mitt dravel. Kanske är dags att sluta?...eller skapa en ny blogg så där i smyg?
/henrik

Inga kommentarer: