Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 5 december 2008

Hon gör mig galen

Läste att D snittar ca fem minuter och eh ungefär det dubbla i ett gäng som är 5-5 för närvarande. Snart första terminen klar och klart att omställningen för dem måste varit riktigt stor. Själv har man också bara två veckor kvar till "lite" julledighet. Har varit mycket nu med jobbet och inom basketen, så ett break vore skönt. Men då spelar vi fyra matcher på en vecka i.o.m u20 sm och som vanligt letar väl ansvariga på förbundet efter planeringskalendern för jag kan inte tänka mig att dom har nån. Ska köra bil till Småland på lördag och har dom inte sina ipodar med så blir det unplugged hela vägen både fram och tillbaka. Minns en gammal spelare som klagade på att han inte ville höra Leif(!) Lundell mera. Trodde jag skulle få hjärtsnörp. Men visst, I tittar undrande på mig när unplugged rullar på där hemma och hörde att ens brosdotter tycker det är samma låt hela tiden. Det finns fog för att vara oroad inför framtiden således.
(Ang titeln. Jag har en del att välja på...)
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min absoluta Lundellfavorit. Det bästa svenskproducerade gitarrsolot någonsin (John Norums i Swedish Metal Aid inräknat). Apropå Janne Bark var jag och såg honom och Caj Karlsson för ett tag sen. Lyssna in Caj, du kan youtubea honom. Tror du skulle uppskatta Resan når sitt slut.

Henrik sa...

"Give a helpin´hand". Jag har den singeln. Hemsk låt så här i backspegeln. Lyssna på tio minuter långa "Watermelon in easter hay" från Joe´s Garage av den främste av dem alla när det gäller gitarrsolon;Frank Zappa. Uppskattar din stavning numera!
/hänric